Udlejning og lån af lokaler

Politik for udlejning og udlån af lokaler på Bredsten-Gadbjerg Skole

Skolen udlejer/udlåner gerne lokaler til brug uden for skolens åbningstider.

Forældre kan gratis låne skolens lokaler til trivselsarrangementer, hvor alle elever i klassen/på holdet deltager

Vejle Kommune har flg. takster for udlejning af skolelokaler til private formål fx afholdelse af fødselsdage, sportsstævner mm:

•      Almindeligt klasselokale:   66,- kr. pr. time

•      Skolekøkken:                       145,- kr. pr. time

•      Naturfagslokale:                  100,- kr. pr. time

•      Gymnastiksal                       1.500,- kr. pr. dag

•      ”Fødselsdagspakke”           625,-kr. for 4 timer (gymnastiksal, skolekøkken, fællesrum)

•      Overnatning i skolelokaler:  30,- kr. pr. person pr. overnatning

•      SFO og pædagogisk læringscenter kan ikke lånes/lejes

Ved særlige ønsker rettes henvendelse til teknisk serviceleder tlf. 2344 0432

Retningslinjer:

•     Hvis man ønsker at leje/låne lokaler, skal der i god tid rettes henvendelse til teknisk serviceleder.

•     Teknisk serviceleder sørger herefter for at booke ønskede lokaler, nøgleudlevering, varme mm.

•     Teknisk serviceleder indberetter ved overnatning elektronisk dato, tidsrum og antal personer til brandmyndighederne.

•     Ved overnatning for flere end 150 personer orienterer teknisk serviceleder, lejer om brandvagtsprocedurer

•     Forud for udlejning/udlån informerer teknisk serviceleder personalet via Aula på de enkelte matrikler om, hvilke lokaler der ønskes lejet/lånt

•     Ansvarshavende for leje/lån af skolens lokaler er forpligtet på at gennemgå alle lejede/lånte lokaler efter endt oprydning, så det sikres, at lokalerne efterlades i ryddelig og ordentlig stand. Alt inventar (borde, stole mm) skal placeres som ved ankomsten.

•     I tilfælde af skader opkræves erstatning

•     Manglende oprydning/rengøring vil medføre ekstra opkrævning

Revideret i skolebestyrelsen d. 11.oktober 2023